Diagnosticējošie darbi 2022./202. m.g.
Lai piedāvātu mācīšanās atbalstu skolēnam, pārbaudītu skolēnu zināšanas un prasmes atbilstoši mācību priekšmeta standarta prasībām, beidzot 6. klasi, skolēniem ir jākārto diagnosticējošie darbi. Šis nozīmīgais notikums mēdz būt izaicinājumiem pilns, tāpēc esam sagatavojuši ieskatu tajā, kad gaidāms un kam pievērst uzmanību!
Kā Grinčs nozaga 6. klašu svētku rotājumus?
Kurš gan nezina filmu par Grinču, kas ticis izraidīts no pilsētas, kur visi vēlējās svinēt Ziemassvētkus. Šogad, klusām un palaidnīgi, Grinčs ir ieradies arī mūsu skolā. Viņš ir vēlējies ietekmēt svētku noskaņu, nozogot svētku rotājumus 6.klašu skolēniem un ieviešot savu kārtību skolas stenda noformēšanā. Pirmā semestra noslēgumā kā pēdējā tēma 6.klašu audzēkņiem bija „Dažādu tautu ornamenti.” Skolēniem bija jārada ritmiska kompozīcija, izmantojot dažādus ornamentus, piešķirot tiem simbolisku nozīmi. Radošajā darbā bija vairāki uzdevumi - gan brīvi kombinēt, gan pārveidot un mērķtiecīgi izmantot zīmes, ornamentu un ritmu idejas izteikšanai, izvēloties „Ziemassvētku rotājumu” vai „Sapņu ķērāju Ziemassvētku noskaņā ” atbilstoši savām spējām un iecerētajam vēstījumam.
Ir skaidrs, ka katrs no mums var piešķirt nozīmi ornamentam, kas subjektīvi simbolizē vērtības un ieceres, tāpēc - atnāc un apskaties, vai Grinčam ir izdevies ietekmēt svētku noskaņu skolas 4.-6. korpusā? Vai zem viņa kājām samestie, 6.klašu skolēnu rotājumi un sapņu ķērāji ir sabojāti? Vai tomēr, Grinčam pašam pat nenojaušot, izveidojušās lielas un greznas rotājumu kupenas?
Lai katrs no mums tāpat kā Grinčs saprot, ka svētki ir kas vairāk nekā tikai dāvanas un koši vizuļi. „Sekosim saviem sapņiem” un darīsim daudz mazus un labus darbus!
Materiālu sagatavoja: vizuālās mākslas skolotāja Ilona Mežinska
Paldies 3. klašu kopai!
Gatavojoties Ziemassvētku koncertam, tapa brīnišķīgas figūras skatuves noformējumam, piešķirot kartona kastēm "otro dzīvi". PALDIES 3.klašu kopai!