Telpisks darbs „Pasaka par peli”
Kāds no 4.klašu uzdevumiem vizuālajā mākslā bija izveidot telpisku darbu, kurā viens no galvenajiem varoņiem bija pele. Darbs sākās ar ideju, nelielu pasakas aprakstu, lai varētu radīt mērķtiecīgus iztēles objektus. Radošā darba uzbūve, daļu izkārtojums un to savstarpējā saistība bija jābalsta uz darba idejisko ieceri, saturu un uzdevumu. Darba kompozīcijā bija jāievēro vairāki plāni - priekšplāns, vidējais un tālais plāns, kā arī jāizprot telpiskā domāšana un apjoma atspoguļošanas principi.
Informācija par ēnu dienu 2020
Informācija vecākiem pieejama klikšķinot uz attēla
Informācija skolēniem pieejama šeit
Noderīgi materiāli ēnotājam un papildus informācija pieejama šeit
Skatuves runas konkurss 1.-6. klašu skolēniem
29.janvārī Valmieras Pārgaujas sākumskolas 1.-6.klašu skolēni piedalījās skolas Skatuves runas konkursā.
Šogad žūriju iepriecināja 41 dalībnieks. Tika atzinīgi novērtēts skolēnu sniegums un vēlme uzstāties auditorijas priekšā, izprast un runāt daiļdarba tekstus. Dalībnieki tika vērtēti 3 vecuma grupās (1.kl., 2.-3.kl., 4.-6. kl.) Katrs dalībnieks saņēma pateicības rakstu par piedalīšanos.
Skaļās lasīšanas konkurss 5.-6. klašu skolēniem
28. janvārī Valmieras Pārgaujas sākumskolā norisinājās Skaļās lasīšanas konkurss 5.-6. klašu skolēniem. Kārtējo reizi ikviens varēja pārliecināties, ka lai izietu auditorijas priekšā un izteiksmīgi, skanīgi, emocionāli lasītu tekstu, vajadzīga liela drosme.
Skolēni atzina, ka piedaloties konkursā, viņiem tiek dota iespēja iegūt uzstāšanās pieredzi, bagātināt vārdu krājumu u.c.
Valmieras Pārgaujas sākumskolu reģionālajās sacensībās, kuras notiks 19. martā, pārstāvēs Enija Podniece (5.c kl., sagatavoja sk. Dz. Indriksone) un Alīna Keita Kalniņa (6.d kl., sagatavoja D. Treimane)
Paldies visiem dalībniekiem un skolotājām!
Konkurss - Putnu draugs
Konkursa/projekta mērķis ir aizraujošā veidā parādīt bērniem, kā mēs katrs atsevišķi un visi kopā varam rūpēties par putniem sezonas aukstajos mēnešos un cik maz nepieciešams, lai putni būtu pabaroti.